Napište nám!

14.03.2010 10:50

 

Jiří Giptner, manažer 

Má zkušenost se Shiatsu? Zhruba měsíc mě velmi bolelo koleno. Subjektivně jsem měl pocit nataženého vazu. Zašel jsem na sezení ke Gregovi, který se mnou prováděl rehabilitační cvičení. Přitom mi vysvetlil vzájemnou závislost jednotlivých částí těla. Ze sezení jsem si odnesl sérii cviků, které jsem následně prováděl každé ráno a každý večer. Zhruba po týdnu bolesti začaly ustupovat, po cca měsíci takřka odezněly. Shiatsu všem vřele doporučuji.

 

Vlasta Koubová, učitelka

Při masáži, které se může zúčastnit každý, se leží na zádech nebo na břiše na speciální podložce. Tak si člověk pěkně zrelaxuje nejen své tělo, ale i mysl. Určitě se člověk zklidní po celodenim shonu, načerpá novou energii. Mně se po masáži ulevilo od bolesti zad v oblasti bederní páteře. Zda došlo k harmonizaci těla a duše jsem zatím nepocítila, neboť jsem shiatsu podstoupila jen jednou. Chystám se proto na další.

 

Kateřina Nevolová, maminka

Masáže Shiatsu doporučuji všem těhulkám. Došlo u mě k uvolnění všech problematických partií, přičemž některé účinky trvají dodnes (7 týdnů po porodu). Shiatsu a klidný přístup terapeutky mi dodaly potřebný klid a vyladily psychiku tak, že jsem si samotný porod užila jako velmi příjemný zážitek. 

                                                                                                                                                                                                             Podělte se o své pocity a dojmy ze Shiatsu a napište nám. Vaše názory jsou cenné podněty k neustálému zlepšování našich služeb. Navíc jakákoliv pochvala od spokojeného zákazníka je nejlepší odměnou naší práce.

Zpět